@Hsnesd
Hsnesdt iki aylık hamileyim ama doktorum bana çocuğun olmaz dememişti aksine olur ama geç demişti geç falanda olmadı beş aylık evliyim çok şükür oldu sağ Salim doğar inşallah hatta ben bt baktırmaya gittiğimde prolaktinimde yüksek çıkmıştı doktor hamile olduğum için önemsemedi biraz uzun oldu ama kusura bakmayın🙂