eylulay34 Haftayı doldurduk. Bebeğim içimde tepisio resmen. Hicbir şeye odaklanamiyorum. Çok ilginç daha geçen haftaya kadar tekme atsın diye bekliodum. Şimdi annem bi sakinles artik diye onunla konusuyorun😂
Busraaras eylulay34 bende bu son 1 haftadır hissediyorum aman aman belirgin değil ama hareket edince bütün dikkatimi kendine çekebiliyor o an ☺ Bizde yarın 20 haftalık olcaz kısmetse
Busraaras eylulay34 gerçekten çok tuhaf bir şey ben çok duygusal biriyim balık burcuyum her ultrasonda gözlerim doluyor ve bu son 1 haftadır her hareketindede hakim olamıyorum o an bi anda gözlerim parlıyor doluyor allahım herkese nasip etsin 🙏☺
eylulay34 Busraaras benim de yani tekme mi bilmiyorum ama. Seyreme gibi oluo.ama bebek olduğu belli sürekli hareket halinde. Odaklanma sorunu yasatio sapsik😂
eylulay34 Busraaras aynen çok güzel bir şey rabbim isteyen herkese versin. Daha karnimda ama onun için her şeyi yaparım. Kucağıma alınca nasıl olacak bilmiyorum😍
eylulay34 KbraGndz ben Aydında oturuyorum burada tek bir doktorda varmış sanirim. Bi kaç hafta sonra baktircam doktoruma sorup