Drya55 tam 32. Haftada ayrılacaksanız eğer 40 haftaya kadar olan 8 haftalık ücreti doğum yapar yapmaz alırsınız doğduktan sonraki parayı rapor süresi bitinde yani 8 hafta sonra alcaksınız benimde doğum iznim pazartesi bitiyor artık normal çalışmaya başlıyorum ben kendi adıma konuşuyorum 32. Haftada çalışabilir raporu alıp devam ettim 37. Haftaya kadar çalıştım zaten 37. Haftadan sonra kanunen yasak çalışmak 37-40 arası olan 3 haftalık ücret bana doğumdan hemen sonra yattı yılbaşında işe başladım kalan ücret de işe girdikten 2 gün sonra Hemen yattı raporumun bittiğini bildirdiler hemen hatırlattım toplamda 8 küsür bi rakam aldım