Kızlar ben 17+3 hamileyim. Bu ara karnımda birşeyler oluyor ama anlam veremiyorum. Yani bebeğin hareketlerini bekliyorum ama nasıl desem ağrı gibi yani tam olarak ağrı da değil ama rahatsız edici birseyler var. Yani rahatsız eden bi gaz ağrısı olur ya o tarz. Bebeğin ilk hareketleri nasıl oluyor? Nasıl bir his tam olarak bı anlamı var mı ? Yani bağırsak hareketi gibi bişe de hissediyorum kasık tarafında ama öyle herkesin dediği gibi kelebeğin kanat çırpmasi minik damar atışı gibi değil.