Ozgamzeoz ben nisanda kürtaj oldum boş gebelikten, kilo-insülin direnci-PCO vardı. Düşükten sonra korunduk o sırada covıd aşılarımı oldum hatta, diyetisyene gittim, spor yaptım. Kilo verdim. İki ay korunduktan sonra yumurtlama zamanı tam tatile çıktığımız güne denk geldi. Hiç düşünmedim stres yapmadım gezdim dolaştım. Allah’a şükür ilk denemede hamile kaldım 35+2 deyiz şu an. Stres, kilo, insülin direnci çok etkiliyor. Diyetisyen de mutlaka tavsiye ediyorum. Herkesin bünyesine göre diyet veriliyor.