Kızlar ben 19+3 haftalık gebeyim ya dün hiç hissetmedim bebeğimi 17 haftadan beri hissediyorum dün sag tarafımda agrım vardı vede tempolu bir gündü dinlendim 4 gibi gene hissetmedim doktora gittim sorun yoktu bebekte sizde böyle gün içinde hissetmediğiniz oldumu yada hissetmek için neler yapıyorsunuz