seyma-02aslan Busrauraz11 canım normalde yumurtlama zamanın mesela ayın 5 inde olurken o ay geç yumurtlayıp 10 unda olabiliyosun böyle durumlarda hamile kaldıgınsa geç döllenme olabiliyo. Kötü ve sakıncalı bişey değil bazı annelerde olabilir😌
Emrem12 Busrauraz11 soyle soyliyim canm ben mesela gec dollenmeyim son adetime gore 8+3 olmam gerek ama ben 6+3 gunlugum
Busrauraz11 seyma-02aslan peki canım gebelik öğrenildiğine doktorlar adet tarihimizi soruyor makinaya girismi yapıyorlar yoksa makina kendimi ölçüyor
Zeynosunannesii Busrauraz11 evet soruyor ona göre yazıyorlar onların ölçümü farklı çıkarsa bı hafta geç yada ileri diyolar