Ebru-1 Merhaba hanımlar 37+2 de iken sarı bol sümüklü bi akıntı gelmesi nedir acaba bilen var mı? 4 gün önce idrar tahlilimde enfeksiyon yoktu. Nişan böyle olabilir mi acaba ?
OsmanEge_12 Ebru-1 2 gün önce bende geldi jolemsi hafif kanlı kalın bir akıntı sonrasında sarıya dönüştü cnm
OsmanEge_12 Ebru-1 sancım var evet nst de var ama açılma yok 1 cm sadece doktor açılma olması lazım diyor şuan evdeyiz bakalım suyum fln ne zaman gelir beklemediyiz
Ebru-1 OsmanEge_12 benim de sancim henüz yok o yüzden henüz bende hastaneye gitmedim sancımın olmasını bekliyorum