Morvampir 505050 1500 gr çıktı olması gerekenden zayıfmış 2. Gebeliğim bu , ilk kızım tospikti baya bende araştırıyorum ne yersem kilo alır diye önerisi olan olursa sevinirim
Rumytek 505050 birde Anne ile de alakalı olabilirmiş kilo almaması benm ilk olduğu için çocuk kiyasi yapamıyorum anne minik doğurur sonra sütü yarar çocuk doğduktan sonra geliştirmiş.
505050 Morvampir ne kadar olması gerekiyormuş ki bnde 28 de 1180 geldi şimdi gdicembenim de anca 1500 gelir
Morvampir 505050 1700-1800 arası sanırım olması gereken , ben büyük kızımı 34+5 haftalık doğurmuştum 3300 dü . Bu biraz minnak gelişiyor
Eliff7111 505050 aynı benımde 28 de aynı kilodaydı doktorum normal dedi sımdı 29dayım 31de gıderım doktora
Rumytek 31 + 6 da gittim ben 1600 çıktı kafa boy gelişimi 32. 33. Haftaya uyumlu ancak göbek gelişimi 30. Haftaya uyumlu 2 hafta geri dedi doktor. Bu durum 3 hafta olursa istemediğimiz bir durum olur suan 2000 gr a yakın olmalıydı dedi. Kan sulandirici iğne başladık bebeğe yeterli kan gitmiyorsa diye çünkü trombositim de düşük çıkmıştı. Yada beslenme ile alakalı dedi protein ağırlıklı beslenmemi söylemişti. Zaten ful yumurta kaşar süt et peynir yoğurt yiyorum. Simdi kullandığım iğne 10 gubouk 9. Gün kontrolde yine kilo düşük çıkarsa anne karnında bisey olmasin diye erken alabiliriz dedi
Deryaasn 30+3de 1.850 civari idi,32+3 de 2.200 olmus kaşar,yumurta,ceviz,tahin pekmez,sut genel olarak bunlari tuketmeye calisiyorum
505050 Deryaasn Ben bu zmana kadar asla yumurta yiyemedim çok dnedim olmadı diğerlerini yemeye çalışıyorum bende