Bugun sağlık ocağına gittim Şeker yüklemesi yaptırcakmisin dedi bize kalmış bir şey olduğunu bilmiyordum herkes yapıyor sanıyordum 18.haftadayim eczaneden 50 gr glikoz aldim gitmeden icecek misin annem de sakin yaptirma diyor doktorlar dan duymuş tehlikeli diye siz ne düşünüyor sunuz 🌼birde kalp atışlarını baktılar karnıma bastirdilar biraz ben ellemeye bile kıyamıyorum zararı olurmu bebeğime ilk gebeliğim o yuzden tereddüt ettim 🌺