Burcukokpinar ben yeni atlattım canım ilk günler çok zorladı parmaklarım bile ağrıyordu,devamlı bir uyuma istediği ve yoğun bir öksürük vardı.Doktorum covid için verdikleri ilaçları kullanma bebeğe zararlı dedi ağrılarım için sadece parol kullandım ve yaptığım tek şey bol meyve yemek ve sıvı şeyler tüketmek oldu, geçmiş olsun inşallah sende sağ salim atlatırsın 🌸