Gulra daha önceden referans aralıgı 0-500 arası olan tahlilde 2100 çıktı ve başladık corona olmuştum. On gün sonunda tekrar yaptığımda 1080di. On gün daha kullandım. Sonra tahlili başka hastanede yaptırmam gerekti. Sonucu doktoruma attım ve iğneye devam etmem gerektiğini söyledi. Her gün oluyorum yirmi gündür. On gün daha olacağım.