Bayan_melek 3 aya kadar kanamam oldu hep düşük dediler kimse plesanta demedi 20 haftada sancilarim başladı doğum sancısı dediler bebeğin dogsada yaşamaz dediler iğne vs verdiler progestan ilk günden beri sabah akşam fitil olarak kullanıyorum rahim içi kanama var dediler heveslenme vs herşey dediler plesanta aşağıda benimde doktorum 26 haftadan sonra dogsada yaşar demişti 26 haftalık oldum ama hep yatıyorum ilişki kesinlikle ilk günden beri yasak banada doktorum 30 haftaya kadar biraz çıkabilir dedi bakalım yarın kontrolleri ne dicek çıkmazsa sezeryana alacağım dedi ama bak senin haftan daha önde çıkma ihtimali yatarsan çok yüksek internete bakma sakın orda en kötüsü yazıyor erken doğum tehlikemde plesanta değil rahim içi kanamadan dolayı var kanama artarsa bebeği riske sokarmis benim gördüğüm bir kanamam yok yani ay bı sağ saglim kavusabilsek yavrularını zaafa💞💞💞