Pemberuya Arkadaşlar Sat a göre 5+1 hamilelik günüm. Dün 1 saatlik yola gittik sonra pembe lekelenmem oldu. Ama bir defa oldu çok korktum geç saat diye Dr a soramadım Bugün de telefonuna ulaşamadım. Yorumlarınız nelerr🙈
Hilal2266 Pemberuya hiç bir lekeyi atlamayın ilaç kullanmama rağmen düşük riskim yok ama leke olunca doktorum her seferinde gel diyor.
Pemberuya Hilal2266 internette yerleşme vs yazıyor ama içim rahat etmedi benimde gideceğim en kısa zamanda
Pemberuya Hilal2266 Dr ile konuştum dedi ki düşük riski olabilir progesteron i alttan sabah akşam koy😪