Sevdapl nasıl steril oluyor az evvel bi bayan yorumunu okudum ameliyathanede doğumda enfeksiyon kapmış yüzde yüz güvenilir değil maalesef ve bizlere makas bıçak vs değecek başta ben de olmam diyordum ama bebeğimi ve kendimi riske atmak istemedim sonuçta oradaki ekibe yüzde yüz güvenemedim hatalı bi işlem yapılsa tetanoz olsam Allah korusun ölümcül bi hastalık 😷 ve bu aşı bebeği de enfeksiyonlardan koruyor bebeğin de göbek bağı vs kesilecek çocuğa bi şey olsa o vebal alınmaz doktoruma bu sizin söylediğiniz tarzda yorumları söylediğimde ben öyle bir doktor görmedim yapılması gerekli demişti 🤗ama tabi son karar sizin bence olun derim ki ben bile asla olmam diyordum ben bile olduysam bir çok kişi olmuştur 😅🌸