Mercan28 minik4550 20+3üm bende olmuyo çok şükür canım akıntım oluyor benimde doktoruna bi sor isterse için rahat etsin
_Berna_ minik4550 20+4′üz bizde. Karın ve kasık ağrısı olması normal dedi doktorum. 2 hafta onceye kadar vajinal fitil kullaniyordum akintim ve sislik oluyor diye. Verdigi fitil ve suya atma toz işe yaradı. Şu anda hiçbi sorunum yok.
minik4550 Mercan28 benim akintim oluyor ama sanirim progestandan dolayi oluyor bende bilmiyorum ki enfeksiyon vardi ilaçlar kullandım ondan mi hala ağrıyor çözemedim yatıyorum insallah iyi olurum perşembe kontrolüm var
Mercan28 minik4550 inşallah canım akıntın nasıl oluyor demin doktora gittim bu nedenle fitil verdi kullandın mı sende
Mercan28 minik4550 vajinal fitil mi işe yaradı mı acaba benimki normal su gibi ıslaklık oluyor kokusuz korktum bende çocuğun suyu mu acaba diye ama değilmiş çok şükür
Kelebek-15 18haftalığım Protestan kullanıom iki gündür bazen su akıo sanki azcık ama iç camasırını azcık ıslaktcak kadar afedersiniz peçete koyunca da renksiz kıvamsız su gibi resmen tedirgin oldum sizin de oldu mu böyle bi şey sürekli olmuo ama
Mercan28 Kelebek-15 benimde öyleydi resmen su dökmüşsün gibi azcık akıntım oluyor kokusu falanda yok kese yırtılıp bebeğin suyundan sızma olabiliyormuş gittim bugün doktora normal akıntı dedi olabiliyormuş stees yapma fitil verdi
_Berna_ minik4550 Valla söylemem ne kadar doğru olur bilmiyorum. Doktoruna şikayetini anlat güzelce, alttan muayene edip fitili ona göre verir zaten. 3 günlük verdi bana fitili.
Mercan28 _Berna_ bana hiçbi tahlil yapmadı alttanda muayene etmedi ama yinede fitil verdi acaba aynısı mı adı neydi sizinkinin tek şikayetim akıntı olması yanma kaşınma acıma hiçbiri yok
_Berna_ Kelebek-15 Hem vajina içinde vardı hemde dış tarafları baya şişip kızarıyordu. Yürümekte de zorlanıyordum. Bi süre sonra kabuklanmaya ve soyulmaya başlamıştı. Aynı durum sizde de mi var?
Kelebek-15 _Berna_ Protestan kullanmaya başladıktan bi süre sonra fitili iterken vajinanın içinde üste bi şişlik gelio elime ..fitildendir diorm ama aklıma takılmıo da deil ..kabuklanma yada agrı yok BNde sadece ilacı atarken sabit bi şişlik var içte
Kelebek-15 Mercan28 bnmde arada hafif sarı bi akıntım var doktora söylediğimde kokmuosa kasıntı yoksa ilaca gerek yok bol su iç demişti
_Berna_ Mercan28 Tahlil ve muayene yapmadan fitil vermesi saçma. Bana tahlil yapip sonuca göre muayene etmişti. “Trivag” fitilin adı. Size verdği neydi?
_Berna_ Kelebek-15 O bende de vardı. Rahim büyüdüğü için şiş gibi geliyo ama korkulacak bişi yok. Fitille alakası yok yani😊