Ya bana kalırsa hiç korkmayın derim sonuçta 2 parmakla yapılıyor mesela ben enfeksiyon için alttan muayeneye girdim doktor bi aletle bakıyor o alet biraz canımı acıttı ama saniyelik bişeydi sadece açıp içeriye bakıyor ya o kısmı bi cız ettiriyor ama çatı muayenesi daha iyidir ben de Perşembe günü olucam inşallah kendinizi hiç korkutmayın