-Serpilllllll- Kızlar aranızda 6. Ayda kahverengi lekelenme si olan oldu mu? Olan varsa doktorunuz sebeb olarak bir şey söyledi mi? Ben de bir sorun görünmüyor dedi ama neden olduğunu anlayamıyorum. Sabahta çok az vardı.
Mutluhatun -Serpilllllll- benim oldu perşembe akşamı gün içinde çok ayakta kalıp yorulmuştum buna bağladı doktorum birde erken doğum riskim varmış
Selser Benim de oldu. Korktum çok, acile falan gittim hatta. Ama bir şey çıkmadı şükür. Her şey yolundaydı. Bugün kontrolüm var tekrar konuşacağım
Mutluhatun -Serpilllllll- evet ama bugün doktoruma kontrole gittim bazı dönemler aşağı inebilirmiş büyüdükçe yukarı çıkarmış