Zatmy herkes karşı çıkmış, iyi bir şey yapmış gibi anlatmış ama adam akıllı söyleyecekti o zaman, neye dayanarak söylediğini anlatacak, varsa önerisini sunacak. “İnanmıyorum, biz bunu son haftalarda görüyoruz” vs gibi insanı yerecek şekilde konuşmayacak. Valla ben sağlıkçıların böyle komşu teyze gibi kınayarak konuşmasına bozuluyorum.
Siz canınızı sıkmayın, doktorunuza danışın durumu. Ödem varsa en iyi doktorunuz anlar, en iyi öneriyi de o sunar.