Gece 5e doğru uyandığımda pijamam Islanmisti bı anda korktum lavaboya gittim ama normal idrar yaptım uykumda ıslanmış gece yatarkende iki bardak su içtim gece hep lavaboya kalkarım zaten bu sefer uyandığımda iste pijamam Islanmisti ama su mu geldi yoksa altıma kaçırdım mi anlayamadım uyandığımdan beri ağrım sancım bişeyim yok başka akıntı felanda hiç olmadı sadece uykumda bu arada 36+1 im