Hilal-95 alpinannesiiii ben sirkeyle kaynatıp duruluyodum ama kaynatmakda yalnış kaynamış suya atıcaksın uc bozulur bebeğin kabul etmez snra kuzum
alpinannesiiii Hilal-95 anladım geçici olarak kullanıyrum zaten 1 2 gün daha kullanırım göğsüm yara olmustuda toparladı baya sterilize yazıyor ama illa makinasımı lazım acaba diye düşündüm bulaşık deterjanıylada yıkamak gibi sacmalık yaptım 😥
Hilal-95 alpinannesiiii bende uni biberon temizleyiciside vardı bazen onunla da yıkıyodum ama sirke en iyisi 40 gün kullandım ben ondanmı yara olmadı acaba göğüsüm hiç yara olmadı şükür bnmki
alpinannesiiii Hilal-95 silikonu bıraktım göğsümü verdim bugün bebeğin ağzında pamukcuk var sanırım ondan oldu yara 😥
Hilal-95 alpinannesiiii yaa kıyamam ya kabonatla felan temızlıyolar ama bak sen göğüsünüde karbonatla temizle evicap var e vıtamını onu sür