vuslatim34 Bsra1998_ bende kullandım adetime 5 gün var ama hamilelik olmadı.Dün test yaptım inşaAllah sana fayda eder canım.
Melo14 vuslatim34 ben bu ay kullanmayacakmısım macunu ilaçlı mr oldugum için bu ay da bosa gitti cok üzüldüm. İnsallah seninki tutmustur canm 😘
Sevgigursoy vuslatim34 benim arkadaşım kullanmaya başladıktan sonra 2 ay sonra gebe kaldı ikizlere birde tüp bebek bile tutmayabilir demişlerdi bence bu ay olmazsa bile birdahaki ayı bekle pes etme
Bsra1998_ Melo14 Allahtan umit kesilmez belkide kullandiklarinin karsiligini alırsın adetin gecikti mi ?
Melo14 Bsra1998_ hayır canm adetim yeni bitti daha sadece Bi hafta kullanabildim işte macunu diğer ay kullan dedi
Melo14 vuslatim34 daha adet olmamıs sın canm ama bekle bakalım Bi günün gelsn seni çok iyi anlıyorum acele ediyoruz işte olsun istediğimiz için ama Rabbim ne zamn verirse o zaman olcak hayırlı sonuclar alırız inşallah hepimiz 😘
Sevgigursoy Melo14 benim yakın arkadaşım erken menepoz vardı ve yumurtalıkları bitik durumdaydı tüp bebek bile imkansız dediler macunu kullandı şimdi ikizlere gebe
Melo14 Sevgigursoy ay hadi inşallah canm şöyle seyler nasıl moral oluyor bana bir bilsen Rabbim bizlerde nasip etsin inşallah. Bende bş hevesle baslamıstım macuna ama ilaçlı mr cekildim için bu ay bırak Bi dahaki adetin basla dendi çok üzüldüm sadece Bi hafta kullanabildim
Sevgigursoy Bsra1998_ inşallah umarım en kısa zamanda gebelik haberi alırsın 😍 arkadaşıma böyle söylemiştim gebe kaldı sıra sende o zaman 🤲🏻☺️
Sevgigursoy Melo14 inşallah bence umudunuzu kaybetmeyin normalde asla inanmazdım ama bizzat şahit oldum hatta tüp bebek için rapor cıkardılar ama yaptırmadan gebe kaldı doktoru bile şaşırdı , inşallah isteyen herkese nasip olur 🥰
Melo14 vuslatim34 seni çok iyi anlıyorum canm zamanı değilmiş demek ki Rabbim ol deyince olacak çabalarımızı görüyor güçleştiriyorsa güzelleştiriyordur da insallah biz dua etmeye devam edelim hepimize nasip etsn insallah 🙏
vuslatim34 Melo14 İnşaAllah kuzum İnan namazLarımından sonra önce evlat sahibi olmak isteyen herkese sonra kendime dua ediyorum. Biliyorum ki benim gibi yanıp tutuşan çok kişi var burda 😒