Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği dışındakilere kullandiriyorlar. Onlara da şu şekilde yapılıyor. Maaş karşılığı kadar ders veriyorlar. Eğer siz atıyorum türkçe de teksiniz. Ve okulda 25 saat ders var. O zaman size de vermezler hocam. Zorunlu derslerin hepsine girersiniz