Mavidunyamm 191084 yaşınızdan dolayı riskli çıkmış ama 27 bnce gayet iyi bir yaş hamilelik için. Burun kemigini olcememisler radyoloji bölümünde ölçülmesi gerekiyor diye biliyordum. Tr 13/18 riski düşük çıkmış 😊
esma2197- 191084 Neden riskli demiş anlamadım bende yaptırdım sizinle aynı tarihte 1:100 çıktı bende yüksek riskli çıktı keşke bu testi yaptırmasaydım doktorunuz ne dedi amniyesentez fetal DNA önerdi mi
Mavidunyamm 191084 Anladım o zaman o bilgi doktorunuzda vardır. Yaştan başka bir risk görünmüyor testte ☺️ Sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah
muallimmmm esma2197- benimde riskli cikti 161/1 çıktı kombine risk normal çıktı fetal önerdiler yaptırmadım çünkü riskli çıkıp test onerilenlerin hepsi temiz çıkıyor genelde siz yaptirmayi düşünüyor musunuz
Adileeselvi 191084 canım genelde kombine riski baz alıyorlar benim yaşım 28 yaş riski önemli değil Bizim için dedi kombineye bakıyoruz dedi senin kombinen de iyi bence
Kubos01 191084 benimde yaş 665/1 çıktı alanında 3 doktora gösterdim asla bir risk değil sistem yaşdan dolayı öyle hesaplıyor önemli olan diğer değerler ve ultrasyon demişti yaş riski yok korkma yani
esma2197- 191084 burayı yemi kullanıyorum resim nasıl atılıyor bilmiyorum resim ekle diyorum ama galariye yönlendirmiyor