Saelif Ebrarliya sag salim kucagina alasin bebegini insallah tüm hamileler bebeginini sagsalim kucagimiza alalim 🤲
tazeannecik1 Ebrarliya Herhangi bir belirti varmıydı açılmayı hissettiniz mi acaba?? 2 cm olunca yatış mı yapıyorlar suyunuz falan gelmişmiydi
Bsrahb Ebrarliya gözünüz aydın 🥰ilk doğumunuz muydu baya kısa sürmüş doğumunuz galiba🥰benim de Cuma günü suni sancı iLe başlatılacak çok korkuyorum.İki hafta önce 1 cm açılmam vardı
Mirayinannesii Doğum sürecini anlatır mısınız? Bu arada rabbim analı babalı büyütsün inşallah,hayırlı uğurlu olsun ❤️🥳 Darısı basımızaaa 🙏🏼