Deletedmom455465 ilk oğlumda öyle olmuştu 36 haftaya kadar devlette muaneleri mi oldum erken doğum riski vardı 6.ayda başladı sancıları Bi gece çok ciddi sanciyla devlete gittim doktor bey uykudan gözünü açıp bakmadı ebeye açıklığa bak dedi kızda stajyer daha yeni gelmiş abla canını yakarım sen eve git suyun gelince gel dedi doğum başlamış dedi ertesi gün sabaha kadar sancı çektim ablamın doktorunu aradım özelde gel Bi bakalım dedi gittim bebeğin kalbi durmuştu sanci çektikçe ciğerlerine şu dolmuştu acil sezeryana alındım çok şükür yaşattılar oğlumu bir haft kuvezde kaldı ciğerinden hortumla çektiler suyu bir hafta sonra düzeldi nefes alabildi suan 3 yaşında bende ikinciye hamileyim 🥰