duygulu62 Henüz değil ya neden böyle oldum bilmiyorum, sanırım birkaç haftaya haftam ilerledikçe korku, endişe, sevinç bir arada yaşarım hepsini 🤦 bebiş doğdu butonunun geleceğini burada duymustum bu haftaya giriş yapınca. O yüzden süpriz olmadı benim için. Doğum şeklim de belli değil neyle karsilasacagimi bilmiyorum bu yüzden ☺️