Mehtapca06 Hanzademerve hahaha olur ya hepimizde durum aynıydı 😂 benim hele bu gebeligimi ilk başında aşırı kilo verince ultrasonda doktor iyi görüntü alabilmek için yumruk yaptırıp popomun altına koydurup baktı 😂