Gul-2407 Merhaba herkese 25 haftalığız ikinci çocuğum …kızım böyle hareketli değildi anne karnında hatta neden hareket etmiyor derdim şimdi oğlum olacak sürekli hareketli gece gündüz uyumuyor sanki 🙈hiperaktif mi olacak acaba korkmaya başladım 😊
Leylasiva21 Gul-2407 ne güzel işte 😊 her bebek farkli benimde kızım çok hareketli 27 haftalık olduk uyutmuyor geceleri korkma iyidir yani 😊
seymaemrullah43 Benimde sizin gibi ikinci hamilelik. İlki kızdı doğum olacağı gün aşırı hareketliydi. Ama şuan oğluma hamileyim 37 haftalık olduk. Uyku yok desem yeridir. Maşallah çok hareketli. Doktor nts ye aldı cihazı takamadık tekme yemekten 😬
Gul-2407 Arslan23 ikinci gebelikte daha erken hissediliyor 17-18. Haftalarda hissettim ilk hareketlerini