Kızlar 6+4 deyim tüp bebek yöntemi ile hamileyim progestan seviyem 7 küsür beta hızlı yükseliyodu yavaş yükselmeye başladı kesem göründü ama progestan hormonu mu etkiliyor beta hcg yi neden böyle başına gelen var mı kesemi burda gören arkadaşlar çok güzel yuvarlak kese sağlıklı olur dedi progestan sabah öğle fitil alıyorum akşam göbekten iğne alıyorum haftada 1 proluton depot vurunuyorum az mı geliyor acaba vücüda beta değerim o yüzden yavaş yükseliyor acaba düşmüyor yükseliyor ama 1 buçuk katı artıyor önceden 2 katı 2 buçuk katı artıyordu lütfen yardımcı olur musunuz