Hauat özel hastaneyse 15 günlükken ve 40 günlükken iki defa muayeneye çağırmışlardı beni, normal doğumdu 15 günlükken dikişlerin iyileşme durumuna bakılıp iyileşmemişse antibiyotik veriliyor 40 günlükken karından usg ile rahim toparlanmış mı diye bakılıyor