Ozy
Arkadaslar Ben suan 10 Haftalik hamileyim ve 7. Haftadan itibaren Mide Bulantilarim basladi sürekli acikiyorum ama önümde yemek oldugunda yiyemiyorum. Doya doya yemek yemeyi özledim yaa. Bebegim yeterli beslenemiycek diye cok korkuyorum bu Istahsizlik nezaman sona erer. Istahim olmadigi icin yemek bile yapmak istemiyorum 😞😞😞😞 Bu istahsizlik nezaman sona erecek