1mucize47 24 haftalık hamileyim erken doğum riskim var dün geceden berı sağ böbreğimde ve sol kasıgımda şiddetli bir agrı var gece acile gittik doktor bısey yok ilaçlarını al dikkat et dedı yolladı neden bu agrılar oluyor doğumun habercısımı 😭
Villanelle Rahim büyüdükçe o bölgede bulunan bağ dokular gerilmeye başlıyor ve ağrı yapıyor. Senin böbrek ağrısı ve kasık ağrısı diye tanımladığın şey aslında rahimdeki bağ dokuların ağrısı. Hele 30.haftayi bi geç, bıçak saplanır gibi oluyor bazı anlarda
1mucize47 Villanelle inşallah Yaşar mı bellı degıl daha çok küçük rahım uzunluğu 8m olmuş tutabıldıklerı kadar tutacaklar belkı bu gün belkı yarın doğurtacaklar bana dua edın bebegım yaşasın 😔
Villanelle 1mucize47 benim eltim kadın doğum uzmanı. 25 26 haftalık bebekleri yaşatıyoruz demişti. İnşallah seninki de yaşar 🙏🏻