ikicocuklubiranne safiyeulas_ hamilelikte en düşük değer 5 sayılıyor diye biliyorum. 2 gün sonra bir tekrarlayın isterseniz çok yeni olduğu için belki çıkmamıştır ☺️
Mariamu safiyeulas_ Benimde böyle çıkmıştı şuan 26 haftalık hamileyim geç döllenmeden dolayı olabiliyor böyle Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥰❤️
Merveonay safiyeulas_ bende yaptırdığımda adetime 2-3 gün vardı 2.5 çıkmıştı diş yaptıracağım İçin önlem amaçlı test vermiştim negatif gibi göründü ama meğersem hamileliğin başındaymıştım adetim gecikti 3. Günü idrar testinde çift çizgiyi gördüm yani diyeceğim olabilir 1-2 gün sonra tekrarla istersen
safiyeulas_ ikicocuklubiranne belirtilerim de vardı dun adetim gectigi için gittim normalde 0.2 çıkardi dün 2.30 çıktı bilmiyorum biraz daha bekleyip regl olmazsam kan testini tekrarlıycam yakın bi arkadaşım hamile oda daha cok yeni olabilir dedi umutlanmak istemiyorum
MercimekveeAnnesiii Canım benimde 288 çıkıyordu , sonra 1hafta sonra tekrar gittim hamileydim 1 hafta daha bekle 🥰
safiyeulas_ Mariamu bilmiyorum inşallah vardır eşim çok hevesli dün duramadim acile gittik sonuç böyle olunca çok üzüldük
safiyeulas_ Mimii94 bir hafta daha bekliyip gidicem cok üstüne düşmek istemiyorum heveslendikce eşim kızıyor üzülücem diye 6 aylik evliyim biran önce olsun bizimle büyüsün istiyor insan işte Allah herkesin gönlüne göre versin
Mimii94 safiyeulas_ üzülmeyin hamile olabilirsiniz, olmayadabilirsiniz tek yapacağımız beklemek🤷🏻♀️ Canınızı sıkmayın dediğiniz gibi bi kaç üç beş güne baktırırsınız artarsa hamilesinizdir
Papiiii safiyeulas_ canimm sanmam aynisini ben yapmisdim 2 gun gecikmemde 3.95 cikmisdi 5i gecmzse hamilelik degill dediler yukselmemide zaten 5den fazla olsaa o zaman yukselme ibtimali vardi erken gebelik ola bilirdi demisdlerdi ama 5 ve daha asagisi hamilelik sayilmiyo erkende sayilmiyomus.İnsallah cok gecmedenn hamile kalirsin kafana takma