Eymensmomdry Canım ben kendim yapmadım zaten ilk gebeliğim ama geçen gün yurt dışından kuzenim geldi. O yapmış ilk bebeği tersmiş o yüzden sezaryen olmuş ama ikincisinde herşey normalmiş ve normal Doğum yapmış. Ve Fransa da bu çok normal birşeymiş yani bu sezaryen sonrası normal doğum olmaz algısı bizde var maalesef Avrupa ülkeleri böyle değil.