Mhrbnasel Kızçelerim doktorum 12. Haftamda 100 de 80 kız dedi sizce değişebilir mi başına gelen var mı kaçıncı haftada netleşti ?
Anneoluyorummmm Mhrbnasel duydugum kadarı ile kızlar ıcın gecerli bu. Erkek değişmiyor kolay kolay benim 12 de erkek dedi doktorum32+6yiz erkek :)
ikicocuklubiranne Mhrbnasel ikili testte yani 12. Haftada erkek gibi ama söylemeyin henüz kimseye dedi. 13. Haftada test sonucunu almaya ve kontrole gittiğimizde bizim oğlan bacakları açmıştı zaten 😅
haklisinesracim Mhrbnasel benim ilk bebegimde 16. Haftada erkek demişti 1 hafta sonra başka bir hastaneye gittim kız dedi kızım oldu. Yani yanılma olabiliyor 12. Hafta çok erken