DuyguAlkan Sizin kendinizi nasıl hissettiğiniz onemli. Bebeginizi de sizden başka kimse sizin gibi dusunemez yargilamakta onlara kalmaz. Nasil iyilestigimizi hissedince ilaci birakiyorsak bu da oyle 😊 Insanlar cok tahammülsüz havadan mutsuzluk tozu falan mi yayıyorlar bilmiyorum. Hastanede calistim 3 yil kadar tibbi sekreterim gebeler fena halde saldirgandi 😂 Hala aynilar hic degismemisler