Eda52 Arkadaşlar hamilelikten öncede bacağımda varis vardı ama sorun teşkil etmemişti ağrı haricinde ama bugün bacağımda şişlik oluştu 39+2 deyim yaşayan var mı ne iyi gelir geçer mi 🥺😭🤢
Asilprens06 Eda52 bende de hamilelikten sonra oluştu daha fazla ilerlemesini engellemek için tek çare varis çorabı giymen dedi doktorum varis çorabı giyiyorum kuzu ben
Aayyssuu Eda52 ahhh ben canım. Sağ alt bacak komple gitti ağrı oluyordu arada şimdi de damarlar bildiğin şişti bende 37. Haftadayım inşallah Doğumdan sonra bi nebze rahatlar 🙏