Öncelikle içinizi ferah tutun. 5. Haftada adetin en yoğun günü gibi kanama yaşadım. Doktor ultrasonda keseyi bile görememişti kanamadan dolayı. Yüksek ihtimalle kaybederiz bebeği demişti. Hastanede yattım bu iğneden yaptılar. Sonra İki gün aktif kanama devam etti devamında ise 9.-10. Haftaya kadar kahverengi akıntılarım oldu pıhtı bile geldiği oldu. Şükürler olsun şimdi 19. Haftadayım. O sıralar forumda okumadığım post kalmamıştı bu konuyla ilgili. Birçok kişi yaşamış bunu ve sağlıkla almışlar kucaklarına. İyi düşünün, güzeli çağırın. Siz de sağlıkla alın kucağınıza yavrularınızı inşallah 🌸🤲🏻