kardelendmrlts Kızlar benim sırtım bacaklarım çok ağrıyı uyuyamiyorum ve hala arada bulantılarım da oluyor benim gibi olan var mı bu haftalarda
seleencakiir kardelendmrlts 21+2, deyim bende sırt bel ağrısından gece kaç kez uyanıyorum sağa sola yatamıyorum daha çok ağrı yapıyor sırt üstü yatıyorum biraz bende mide bulantısı yok çünkü her gece 1 tane prilam içiyorum hala 😂
iki_melek_annesi kardelendmrlts Magnezyum eksikliği vardır doktora söyleyin benimde aynı şikayetlerim vardı ilaç yazdı şükür geçti gece uykudan kalkıyordum ağrılarından yoksa artık uyuyorumm
nuhunannesi42 kardelendmrlts bende öyleyim mide bulantım geçti çok şükür ama sırt bel bacak ağrılarım çok oluyor bazen bel ağrısında tuvalete bile zor oturup kalkıyorum 😭
minik4550 kardelendmrlts benimde ağrılarım cok oluyor bende gece yatamıyorum 🤔 magnezyumdq kullanıyorum ama işe yaramıyor fazla
kardelendmrlts seleencakiir ben de biraz sırt üstü yatmak rahat hissettiriyor ama korkuyorum sakıncalı diye Allah yardımcınız olsun 🌸
minik4550 iki_melek_annesi hangi markayı kullanıyorsunuz magnezyumda bende kullanıyorum ama acaba kullandığım markamız yetersiz ağrılarım oluyor cunki içmeme rağmen
iki_melek_annesi minik4550 MAGNORM kullanıyorum günde iki defa sabah akşam da yatmadan 20 dk önce içip yatıyorum bunun sayesinde yatıyorum 33+2 gunluk hamileyim
Meryemtolga Benim belim degilde cati agrisi denen agrilarim basladi 21+5 teyim. Bacaklarimin govdemle birlestigi yerler ve nasil tarif etsem kasiklarimin altındaki seyin basladigi yerdeki kemik agriyo.
alistero Meryemtolga benimde hatta sanki spor yapmisimda hamlamisim gibi neredeyse 4 gündür çekiyorum. Doktorada yeni gittim. Herşey normal dedi.Olmadı mj Aticam.. duş aldım çamaşırımi neredeyse zor giyindim. Bende 24+3 oldum.
Cellci kardelendmrlts benim 24.haftaya girmemle bir başladı bacak ağrıları. Şimdiden böyle isek, ilerledikçe nasıl oluruz acaba. Magnezyum ve kalsiyum içeren hap kullanıyorum uzun zamandır ama yine de ağrım oldu. Bir dahaki doktor muayenemde soracağım.
kardelendmrlts Cellci Allah yardimcimiz olsun bugün doktora gittim d vitamini eksikliğim varmış ondan olur ağrılar dedi vitamin verdi
dml33 kardelendmrlts bnde uyuyamıyor üstüne birde çocuk gelio yanıma yatio bn felç gibi kalkıyorum magnezyum içiyorm mide bulantisida sabah oluo özellikle hala kokulara karşıda hassasiyet var
Cigdemmylmzz kardelendmrlts benim omuriliğimde skolyoz olduğu için sanırım aşırı çok ağrım oluyor sırtım ve belimde doktor sadece parol verdi içebilirsin dedi çok ağrım olunca öyle yapıyorum
seleencakiir kardelendmrlts bebek hareketleri nasıl oluyor bende 21+2yim segirme gaz hareketi gibi oluyor ama bebek hareketleri mi tam anlamıyla anlamadım ilk hamileligim bilmiyorum fazla