Melek40 sancım yook tu hastaneye geldim doktor muhane etti artan baktı ne acılma vardi nede sancı çıktı ntsye ama alt karnımda sancım vardı dedi evet git 3 gün sonra gel suni sancı verecez diye evet geldim kanamam çok oldu sancım 5 dk ya düştü resmen lahavodan çıkmiyiyom helan büyük abdesizim gelecek diye sancı 2 dk düştü bilden kanamam ve suyum patladi lahavoda suyum kanamam durmiyor resmen doğum başlamış gibi hastaneye geldim hemen doğum salonuna 3 ıkanmayla doğdu kızım 1 eve geldim iki 10 geçer doğum yaptım sancım çok dalısı başina eşim az kalmiş tı doktoru dövecekti beni eve yoladiği için