Kızlar hepinize merhabaa, dün gece post açmıştım çok sancım var diye bugün doktora geldim nst bağladılar sonrasında yapılan muayene de 4cm açıklık var dedi ebe. Ben şook😂
Sonra doktorum geldi muayene etti 4,5 cm olmuş yatış vericez dedi. Ben rica ettim evim cok yakın gidip duş almak için duşumu aldım geldim 6 cm olmuş dediler. Sonrasında ben bool bol yürüyüs ve squt yaptim sancıları karşılarken kızlar çeyrek fitil olarak suni sancı verdi doktorum hızlandırdık süreci. 5te yatışımı yaptım saat 11 de oğluşuma kavuştummm🙏🏼 Rabbim hepinize böyle hızlı doğum nasip etsin, hepinize çook dualar ettim🤲🏼