[silindi] Çok uzatmamaya çalışarak yazacağım. 11 haftalıkken krampla birlikte başladı akşamına kanamayla hastaneye yatışım oldu serumlar iğneler vs. Bebek sağlıklıydı düşük tehlikesi atlatmıştım ama tehlike devam ediyordu. Eve geçtim 2 hafta temizdim sonra yine kanama başladı ve bugüne dek durmadı. Bu süreçte tabi progestan kapsül, iğne, pruloton depot, ağrı kesici fitil kullandım. Sürekli istirahat hiç bir iş yapmadım 1 ay boyunca yatak wc aradı geçti. Ara ara yoğun kanamalar oldu bazen ciğer şeklinde kan pıhtıları çıktı sürekli kontrole geldim ama doktor yapacağımız bir şey yok kan ya akacak yada vücut bunu zamanla emecek dedi. Bende normalleştirdim kendime kanamayı öyle devam ediyordum. Bu geceye kadar. Yatarken rahmimde bi patlama hissettim yoğun kan geldiğini hissettim ve tuvalete gittim. Kramp ağrı sızı yoktu. Biraz bekledikten sonra bebek çıktı tam olarak rahimden kopmamıştı bekledim peçeteye aldım o ana kadar kanama alanının kan pıhtısı olacağını düşünüyordum ki elini görene kadar 😭 orda kendimi kaybettim zaten çok zor inanın gerisi hastane kürtaj vs. Çok üzgünüm yiyecek ekmeği yokmuş Rabbim böyle uygun görmüş isyan etmiyorum şuan sadece ikincisine cesaret edemeyeceğimi düşünüyorum. Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın. Herşeyin hayırlısı..