İlk gebeliğim 30 haftalık olduk zaman daraldıkça korkularım başladı dogum nasıl olacak doğduktan sonra bebege yetebılcek miyim
Normal epidural mı sezeryan mı karar veremiyorum ıkısıde çok zor daha önce deneyim olanlar bılgı verebılırmı herkeste doğum farklı olur tabı ama fıkır almak ıstıyorum