eflinveannesi ya sürekli wcye gitme endişeli olma,ne o öyle sank kal gelsin diye bekliyor gib :) Gün içinde yaptığın o eylemlerden daha çok bu stres zararlı. Yat uyu misler gibi. Ben de senin gibi endişeliydim çok. Sonuçta ilk hamileliğimiz, tecrübesiziz. Beni eşim telkinlerde buluna buluna alıştırdı. İçinde bir insan büyüyor. Vücudun senin bildiğinden farklı tepkiler vermesi çok normal. Sonuçta hamilesin.. vs vs. Şuanda da hafif karnım çıktı ve böyle zaman zaman sertlkler gerginlkler oluyor yatarken de oluyor uyuyamadığım oluyor. Artık biliyorum ben de hamileyim ve bunlar çok normal. İçinizde bir insan oluşuyor ve gelişiyor. Kendini olumlu olarak telkin etmelisin. Bebeğine en çok zararı senin endişeli olman ve üzgün olman verir 💗💓