Ozlem2206 Ay şu kafada olmayı çok isterdim hamileyiz hasta değiliz bebek taşıyoruz yük değil yani hamileyim diye çalışıp gelen adamlara da yük olamayız yani 37+6 yım Allah’a şükür kimsenin eline baktırmadı Rabbim ki eşimin iş yorgunluğu üzerine birde kendime hizmet ettiremem onlara da günah tabi yaşam farklılığı başı nasılsa sonu da öyle derler eşinizin size desteği güzel bir şey bu arada bende bu saatlerde uyuyup öğlen 12 1 de uyanıyorum 😂