Elaa34 Dr. Lale aslan gittim çok memnun kaldım ama hastanede biraz gel gitliyim doktor beğenip hastane kötü olunca kafam karışıyor bu hastanede doğum yapan varmı?
Cansu3634 Elaa34 bende burda doğum yaptım 3 buçuk yıl önce ama doktorum ayrıldı maalesef lale hanım gerçekten iyi mi acaba
Cansu3634 Elaa34 ben yaptım ablamda ikinci doğumunu yaptı canım bende ikincisini yapacağım inşaallah memnundum gayet güzel ilgileniyorlar
Elaa34 Cansu3634 ben lale hanımdan memnun kaldım tatlı dilli kuzum bitanem ağzından eksik olmuyor muayne başlar başlamaz besmelesini çekiyor başlıyor tatlış bir doktor sorduğun herşeyi açıklıyor kendisi sormasanda söylüyor 🌸
Cansu3634 Elaa34 allah senden razı olsun canım senin sayende lale hanımı sectim iyi ki seçmişim rabbim sanada hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşaallah bana da bol dua et olur mu