İyi geceler 💕 biz bugün tam 36 haftalık olduk. 10 gündür gecmeyen kasık agrılarım yalancı sancılarım iki gündür hafifledi kendimi daha rahat hissediyorum tabi bebisin gelmesine de az kaldı heyecanlıyız bakalim ne zaman gelecek 🙈sizde durumlar nasıl ? Haftası ileride olan anneler 36.haftada nasıldınız beni neler bekliyor sohbet muhabbet olsun 🥰