Betul44selinay 37+6 hamileyim kasıklarıma doğru çok ağrı var yuruyemiyorum yatağa inip çıkamıyorum bacaklarıma vuruyor ağrı yürürken adım atacak hal kalmadi napmaliyım sancım yok oksuremiyorum bile hatta korkuyorum da biraz acil cevap 🤮🤮
Kbra_16 Betul44selinay ben de 38 haftalık hamileyim ve aynı durum bende de var ama doktorumun söylediğine göre vajina kendini doğuma hazırladığı için oluyormuş bu ağrılar magnezyum kullanmanı öneririm gerçi bende oda fayda etmedi yarın kontrolüm var büyük ihtimalle salı günü de doğumun bebeğimin pozisyonundan dolayı sezeryan olacağım 😇
Pembegul Betul44selinay bende 38 haftaligim ayni seyler bendede oluyor. Sanirim vicut kendini doguma hazirliyor. Bende gunduzleri cok ayakta kalirsam gece agri cogaliyor. Yataga girip cikamiorm agridan bacigimi kaldiramiorm. Bazen esime soruyorum bacagimi kaldirip indiriyor allah korusun insan kendini sakat gibi hissediyor. Donemiyorum agridan esim sirtimdan itekliyor😂. 39 haftaya gircem bir haftadir boyleyim artik kabullendim gibi. Doktorum normal dedi.
Han-Alya Betul44selinay benimde hiç belirtim yoktu ama açıklık kontrol ettirmeni öneririm aynı durumu yaşayıp 4 cm açıklık ile ağrısız hastaneye yattm