GizemAr bnm kanal tedavisi olan dişim apse yaptı antibiyotik verdı doktor geçti patladı. Bu sefer yanındaki kırılan dişim ağrıyor dayanamıyorum artık 38 haftalık oldum doktor cekmıyo mudahele etmıyor dogum dan 6 7 gun sonra gıdıp çektırsem bısey olurmu ki?